Dyrektor Centrum Usług Wspólnych Izabelin
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
INSPEKTOR DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
w wymiarze etatu: pełen etat
Data publikacji ogłoszenia: 09 sierpnia 2022 roku
Termin składania ofert do: 19 sierpnia 2022 roku
WYMAGANIA NIEZBĘDNE /KONIECZNE/:
- Wykształcenie wyższe minimum I stopnia (preferowane wykształcenie ekonomiczne lub pokrewne).
- Doświadczenie zawodowe min. 3 lat w księgowości.
- Znajomość programów pakietu MS Office, w szczególności Word, Excel.
- Obywatelstwo polskie.
- Znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie ustaw:
• o finansach publicznych,
• o rachunkowości,
• o podatku dochodowym od osób fizycznych,
• o podatku od towarów i usług,
• o ochronie danych osobowych
(potwierdzenie znajomości w/w przepisów w drodze rozmowy kwalifikacyjnej). - Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, sumienność i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, samodzielność, komunikatywność, systematyczność oraz otwartość na zmiany.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
WYMAGANIA DODATKOWE:
- Doświadczenie w księgowości budżetowej.
- Znajomość programów: Budżet, Vulcan, BeSTI@, Płatnik.
- Umiejętność samodzielnego wykonywania zadań.
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz sporządzania pism urzędowych.
- Znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej i innych przepisów obowiązujących na stanowisku pracy.
OBOWIĄZKI I ZADANIA:
- Prowadzenie rachunkowości w oparciu o ustawę o rachunkowości oraz ustawę o finansach publicznych.
- Sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych.
- Sporządzanie przelewów zgodnie z posiadanymi dokumentami.
- Dekretowanie dokumentów oraz kontrola pod względem formalno-rachunkowym.
- Wykonywanie innych, nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Dyrektora Centrum Usług Wspólnych Izabelin należą do kompetencji księgowego.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- Podpisane własnoręcznie:
a. życiorys (CV). - Kserokopie dokumentów potwierdzających:
a. wykształcenie (świadectwa, dyplomy),
b. staż pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia lub dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej),
c. dodatkowe kwalifikacje,
d. ukończone kursy, szkolenia,
e. niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać
z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeżeli znajdą się w gronie najlepszych kandydatów (poświadczony przez kandydata za zgodność z oryginałem). - Pisemne oświadczenie:
a. o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
b. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
c. podpisana klauzula o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Centrum Usług Wspólnych Izabelin, z siedzibą w Hornówku przy ul. Szkolnej 2A, 05-080 Izabelin, na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska. Mam świadomość, że moja zgoda może być wycofana w każdym czasie” – jeżeli kandydat wyraża na to zgodę.
WARUNKI PRACY NA W/W STANOWISKU:
- miejsce pracy – siedziba Centrum Usług Wspólnych Izabelin,
- wymiar czasu pracy – pełen etat (5 dni w tygodniu),
- praca administracyjno-biurowa, przy użyciu komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi informatycznych, obsługa urządzeń biurowych, rozmowy telefoniczne,
- stanowisko pracy na parterze budynku, wejście po schodku, bez podjazdu dla osób niepełnosprawnych,
- kontakt z interesantami.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie:
Centrum Usług Wspólnych Izabelin
ul. Szkolna 2A, Hornówek,
05-080 Izabelin
lub pocztą na adres siedziby z dopiskiem „Dotyczy naboru na wolne stanowisko Inspektora ds. księgowości budżetowej” oraz podaniem imienia, nazwiska i adresu do korespondencji osoby składającej aplikację w terminie do dnia 19 sierpnia 2022 roku do godz. 12.00 (decyduje data wpływu do Centrum Usług Wspólnych Izabelin).
INFORMACJE DODATKOWE:
- Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowaniu do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani indywidualnie telefonicznie. Konkurs prowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Dyrektora Centrum Usług Wspólnych Izabelin.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Centrum Usług Wspólnych Izabelin oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Izabelin.
- Dyrektor Centrum Usług Wspólnych Izabelin zastrzega sobie prawo zakończenia konkursu lub odstąpienie od rozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”, informujemy, iż:
- Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest Centrum Usług Wspólnych Izabelin, z siedzibą w Hornówku przy ul. Szkolnej 2A, 05-080 Izabelin, adres e-mail: cuwi@izabelin.pl.
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym można skontaktować się we wszelkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych. Dane kontaktowe IOD: Paweł Maliszewski, adres e-mail: iod@perfectinfo.pl.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wskazane stanowisko na podstawie:
- czynności zmierzające do zawarcia umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), wynikających z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora i osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej (art. 9 ust. 2 lit. b RODO);
Dane osobowe mogą być także przetwarzane na poczet przyszłych rekrutacji na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 30 dni po zakończonym procesie rekrutacji.
- Jeśli wyrazi Pani/Pan na to zgodę, dane będą przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji przez okres 1 roku po zakończeniu rekrutacji na wskazane stanowisko.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty świadczące dla Administratora usługi informatyczne, prawne, doradcze, ubezpieczeniowe na podstawie stosownych umów oraz podmioty upoważnione do otrzymania Pani/Pana danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
- Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
- Podanie przez Panią/Pana swoich danych osobowych jest dobrowolne, jednak dane te są potrzebne do prawidłowego realizowania wszelkich czynności związanych z procesem rekrutacji oraz ewentualnym zawarciem umowy będącej podstawą zatrudnienia.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji,
w tym profilowaniu. - Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza teren Unii Europejskiej ani do organizacji międzynarodowych.
Jeśli wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego na potrzeby przyszłych rekrutacji, prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych oświadczenia zgody o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Centrum Usług Wspólnych Izabelin, z siedzibą w Hornówku przy ul. Szkolnej 2A, 05-080 Izabelin, na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska. Mam świadomość, że moja zgoda może być wycofana w każdym czasie”
Izabelin, 09.08.2022 r.
Aneta Beczek
(…)
Dyrektor Centrum Usług Wspólnych Izabelin